komplexní zastřešení náborového procesu (vyjasnění zadání s vedoucími, příprava inzerce, komunikace s kandidáty, vedení výběrového řízení, zajištění nástupu)
vedení vstupních školení pro nové zaměstnance a nastavení adaptačního procesu
spolupráce na tvorbě, vylepšování a implementaci HR procesů a dokumentace
spolupráce a podpora v dalších oblastech HR (vzdělávání, zdravotní péče, HR marketing, hodnocení zaměstnanců, popisy pracovních míst, benefity apod.)
spolupráce s ostatními členy HR týmu
práce v personálním informačním systému a jeho rozvoj
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
SŠ nebo VŠ vzdělání
minimálně 2 roky praxe v HR oblasti
uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet)
výborné komunikační a organizační schopnosti
příjemné vystupování
odpovědnost, samostatnost, pečlivost, diskrétnost
Výhodou bude, pokud budete mít
znalost anglického jazyka
znalost HR informačních systémů
Co vám můžeme nabídnout
zajímavou práci v dynamické mezinárodní společnosti