Zaměstnanecký program

Aktuální informace k ZP

24. 6. 2019
T-Mobile má akci na neomezená data na léto. Službu můžete zapnout na portálu T-Mobile nebo na lince T-Mobile.
Austin zaplatil dluh zaměstnaneckého programu u T-Mobile za zaměstnance a zaměstnancům to strhne ze mzdy. Zaměstnance jsme informovali už před několika měsíci. Pokud byly zaslány podklady, tak jsme dluhy reklamovali.

12. 4. 2019
Podepsali jsme dodatek ke smlouvě, který upravuje ceny volání na Slovensko. Ceny se liší podle tarifu a jsou následující:
T300 a T160: 5 Kč/min
T80: 6 Kč / min
T30: 8 Kč / min


11. 4. 2019

Dluhy v zaměstnaneckém programu. Někteří z vás dostali informaci, že mají dluh v zaměstnaneckém program z roku 2018. Na portále T-Mobile ten dluh neuvidíte, protože se vám změnila fakturační skupina.
Spousta lidí si stěžovala, že mají zaplaceno. Platby v T-Mobile fungují tak, že se vždy hradí nejstarší dluh. Pokud byste například v lednu 2017 nezaplatili 300 Kč a pak poctivě platili každý měsíc, tak budete mít za prosinec 2018 dluh 300 Kč, i když jste platbu poslali. Informace o dluhu je vždy na každém vyúčtování. Najděte si prosím nějaké vyúčtování z roku 2018 a podívejte se, jestli tam nemáte informaci o dluhu z předchozích období.

Někteří lidé byli agresivní a odmítali spolupracovat na řešení. Je to vaše volba. Nicméně, až přijde exekutor, tak nečekejte, že to bude někdo z IT řešit. Tu šanci máte teď.

26. 3.
2019

Prosím zkontrolujte si informace na fakturách a dobropisech. Viděli jsme několik případů, kdy na jednom dokumentu byly ceny bez DPH a na druhém s DPH. Bylo to tam sice napsáno, ale člověk to velmi lehce přehlédne. Pak se stane, že zaplatíte špatnou částku a naskočí vám dluh. Dostali jsme informaci o 160 fakturačních skupinách, které dluží za prosinec!

12. 3. 2019

V pondělí 4. 3. a úterý 5. 3. byli v naší společnosti zaměstnanci T-Mobile. Pokud jste měli nějaký problém s vyúčtováním, bylo možné tento problém vyřešit. Dnešním dnem končí odložená splatnost faktur za prosinec a leden. Zároveň se blíží splatnost faktur za únor. Je potřeba tyto faktury již zaplatit. Jedinou výjimku mají lidé, kteří se nám dopředu omluvili, že nemůžou přijít na schůzku se zaměstnanci T-Mobile. Ale těch bylo velmi málo, evidujeme jen tři čísla. Tito lidí se nám musí co nejdříve ozvat, abychom reklamaci dořešili. Ostatní musí co nejrychleji zaplatit faktury, jinak bude účtováno penále.

Pokud někdo nebyl reklamovat vyúčtování minulý týden, ale má chyby ve vyúčtování, tak může vyúčtování stále reklamovat, ale už je nutné nejdříve zaplatit fakturu, jinak naběhne penále.

11. 3. 2019

Jak udržet náklady na T-Mobile program pod kontrolou

Služby společnosti T-Mobile jsou někdy komplikované, stejně jako jejich ceníky. Lehce se může stát, že uděláte změnu, která se projeví i tam, kde byste to nečekali a v konečném důsledku to bude znamenat obrovskou částku na faktuře, kterou nebude možné reklamovat.

Abyste se tomu vyhnuli, připravili jsme pro vás malý návod. Určitě neobsahuje vše, na co může člověk narazit, ale máte šanci, že se vyhnete nejznámějším problémům. Neznalost totiž neomlouvá.

Co můžete udělat, abyste minimalizovali riziko: